Monday, December 16

Sebab itu TAK FUN LANGSUNG!!

Underestimated!

Betul..
Being underestimated is not fun at all..
macam kau menganjing semua orang..
itu tak fun langsung..

kau kurus. kau gemuk. kau jongang.
kau busuk. kau pendek. kau..kau..kau...

Itu TAK FUN LANGSUNG..

ye, aku mengaku aku pernah buat.
tapi aku mengaku juga aku minta maaf depan-depan.
dan aku mengaku jugak yang aku cuba elakkan buat.
Sebab itu TAK FUN LANGSUNG.

Sebabnya lagi..bila kena kepada diri sendiri..
TAK FUN LANGSUNG.

Bila mana kau dalam keadaan berusaha.
Kau dengan sepenuh hati menyiapkan kerja-kerja yang menjadi tanggungjawab kau.
Dan bila saat kau perlu memberikan atau menyerahkan hasil kerja kau tu..
kau dihentam dengan teruk tanpa hati perut.
Dan kau juga UNDERESTIMATED dengan teruk.
ye, ITU TAK FUN LANGSUNG!!
moral dan emosi akan DOWN GILA BABI!

**memang bahasa aku kasar sejak akhir-akhir ni
**bahasa menunjukkan emosi jugak kadang-kadang.
Persetankan je lah!
Tengok, kasar lagi kan??

Argh..internet pun macam HARRR..AAMMM..

Baik aku keluar sekarang.
Nanti aku mencarut macam orang tak mengaji.
Ok..COOL DOWN!


No comments:

Post a Comment

Blog Archive