Saturday, September 18

Cerita ramadhan dan hari raya.

Cerita 1

Gua student uni lagi. Byk tahun lagi nak grad. Cerita ramadhan gua pasal jodoh gua.
Kenapa gua kata jodoh? Sebab dalam bulan ramadhan tu mak gua nak jodohkan gua.
Tension beb! Gua x sedia lagi dowh! Enjoy pun xpuas lagi. Tapi bukan sebab enjoy sebenarnya tapi sebab hati. Ye laa…orang tua yang carikan. Macamla gua ni desperate dan x boleh nak cari sendiri. Dan satu lagi gua ni pun punya la naif dan daif. Satu habuk pun x reti. Masak memang kantoi...nantikan nak kena jaga suami bagai. Lemas tahu!
Tapi gua cool je masa mak gua bagitahu masa gua balik kampung nak raya hari tu. Hehe..tapi dalam hati Tuhan saje yang tahu beb! Tapi kadang2 gua fikir2, ada baiknya. Bulan baik ni apa salahnye dapat jodoh. Ecece..gatal ye!
Tapi beb, gua dah jatuh hati ngn sorang mamat ni. Lebih setahun jugak la kami on je. Tp sayang beb, x declare. Gua pun cam malas nak layan perasaan ni. Tapi kadang2 datang gak perasaan tu. Perasaan perempuan beb. Lu pikirla sendiri. Haha! Tapi buat apa nak mengharap pada yang tak suid kan?
Baik gua on je yang mak gua pilih...hahah..gatal!

No comments:

Post a Comment

Blog Archive