Wednesday, March 24

wht the %$#@!!!

baiklah, aku tersangat bengang. Bolehkah aku menulis tanpa kesopanan di sini?

Apa guna blog kan??!!

I tell you, kain ampaian ku hilang hari ini. Kenapa aku tersangat bengang?

Ini adalah kali ke-3..

Kes kali ni lain sikit coz it’s my friend punye...aku pinjam then aku basuh then si setan tu curi.

petang ini, aku dengan confident, baru balik dari kelas, kemas bilik sikit2, then dengan lenggang lenggoknya nak pegi angkat baju kat ampaian.

Ok...satu-satu angkat..cool je..;-)

Shit!...mana tudung tuh?..ok..cool lagi, ada la tu kot, jatuh kat bawah...intai2 kat bawah..xde!...cool lagi, make sure penyepit ada tak?...oh ada..for sure la hilang coz semua kain cukup.

Hahahah..mahu ketawa bengang aku di situ juga.

What the ****, wht the fish btol laaaaa.....!!!

@#$$%^*&^&%%$@#$$&^%#$@#$%&*^%$@#$^%$^&&%@##@#

Bengang yang tersangat!

Bagus gile ko setan!...ko curi pulak semua aku punya favourite...

Gile ar...kalu ko bina career baru kan bagus...apa career yang sesuai erk?

Adui..bengang betol la aku ngn ko ni setan...!!!!!

“Elle, so sorry...i’l buy a new one...i promise!”

Sebenarnya, kadang2 aku tak kisah kalau barang2 macam ni nak hilang, tapi kalau tak bengang tu memang xde nafsu la kan..

Dah barang kepunyaan kita hilang, mesti la marah. Nak-nak kena curi pulak..

Sial betol la ko setan!

Kalau dapat ko, memang aku rog** la ko ni! Geram dowh!

Ok..tu je..;-)

Malas nak meleret2...teruk sial!

p/s: penghuni KKM, sila hati-hati dengan si setan pencuri nih!

2 comments:

  1. bersabarlah
    itu hanya dugaan kecil
    senyumlah
    redho lah
    maka, kebaikan akan kamu perolehi
    huhu

    ReplyDelete
  2. broken : thnx..sy akan cuba sentiasa lebih utk senyum..hehehe..
    ye..dugaan dan musibah..Allah sayang kita kan?
    dan, catatan itu hanya luahan emosi sahaja..;-)

    ahakz!

    ReplyDelete

Blog Archive