Saturday, March 27

powerless..!

ohhh.....>>jangan intepretasi yang bukan-bukan yewahai linguist..;-)

entry ini hanya hasil kebosanan aku....;(

Bosanku ini tidak dapat dibendung lagi.
letih aku.
bosan aku.
mahu berlari dan lari.
aku letih!
oh..tolonglah..
mahu sahaja aku berlari...pergi.
pergi dari kamu...kamu semua.
oh..tidak.
aku tidak mampu.

letih juga aku bersendirian di sini.
oh..biarlah.
tidak mengapa.
aku tidak kisah itu.
jeligan mereka semua?
tuturan mereka semua?
mengapa harus difikirkan?
di mana fikiranku untuk-Nya?
oh..tidak. biarlah.
aku sudah letih.
biarkanlah itu.
aku sudah tidak kisah itu.
lihat dan renung sahaja diri sendiri.
mengapa perlu bersusah payah fikirkan mereka semua?

ku mahu lari.
aku letih.
oh..tolonglah.
maaf.
tapi, aku masih tidak kisah itu.
ye..aku bersendirian di sini.
tapi, aku tidak kisah itu.
kamu faham...??

p/s: bosankah anda..?

No comments:

Post a Comment

Blog Archive