Wednesday, February 3

teringat...

teringat aku mimik muka budak tu tadi.
tercengang-cengang, terkebil-kebil dan tertanya-tanya ketika aku menerangkan tentang 'articles'.
dan akhirnya dengan yakin dia bertanya 'teacher, kita nak abis pukul berapa ni?'
huhuh!
dia tak faham atau 'complicated' sangat?
aku kena buat 'homework' lebih sikit la ni erk?
a'aah kan?


ohh..teringat aku, esok ada kelas penuh setelah dua hari kelas batal.
dan teringat juga akan 'assignment' yang masih tertangguh dan perlukan pembaharuan.
teringat juga dan juga, laporan yang kena hantar hari jumaat ni. alahai...

teringat aku akan si XXXXXX...sihatkah dia? atau hidup lagikah dia? atau mahu teruskan kesombongan dan keegoannya?
dishh...disshh...paaang...paaangg...smash into you!


;-)

4 comments:

  1. i kew XXXXX tu??
    memang masih ego
    erk888

    ReplyDelete
  2. XXXX?
    mgkn sy tau
    @ mgkn sy xtau
    mmg btul tekaan sy
    @ mgkn x btul tekaan sy
    dan semestiya awk tau
    dan x semestinya sy tau yg awk tau
    hua..hua..hua!!

    ReplyDelete
  3. rilex!!
    esok msh ada..
    jgn fening2 buat anda fening!
    nanti sy pn akan fening
    kalau sy fening
    tentu anda pun fening nk buat
    sorang2 translation tuh..
    kui3..

    ReplyDelete
  4. xxxx sdg menderita skank ni
    percayalah ... tido x kenyang,
    mandi x lena, makan x basah ...
    beliau x ego, cuma perlukan masa


    agaggagaggaa
    ((mende kau merepex))


    hehhehe lu ilex2

    ReplyDelete

Blog Archive