Friday, January 29

bukan jiwang, tapi karat!

Kawan saya memberi komen secara oral, “eee..kau ni jiwang lah”.

Jiwang itu adalah jiwa yang suka merewang-rewangkah?

Jiwang itu romantikkah?

Jiwang itu adalah berjiwa? Ada jiwa?

Adakah kata dasarnya adalah 'jiwa'? <<--- Betulkan saya jika salah.

Hhmmm....Jadi?

Sila fikir bersama-sama.

Saya pernah menyampah dengan perkataan ini suatu masa dahulu.

Saya tidak kisah itu kerana itu bukanlah diri saya... erk???

Baiklah, lupakan itu sebentar.

Ini adalah untuk awak.

Saya hanya mahu memberitahu.

Hal-hal macam ini semacam sudah mahu berkarat. Jika ia adalah besi, memang ia akan berkarat. Dan patah. Hancur. Saya yakin itu. Berhari-hari, berminggu-minggu dan mungkin juga sudah berbulan-bulan.

Ooohhh...cepat sungguh masa bergerak.

Saya pun tak tahu nak terus-terang macam mana lagi.

Kawan saya memberitahu saya, atas dasar apa saya harus berterus terang dengan awak?

Saya buntu.

Entah lah.

Awak tu...terlalu ‘cool’ untuk saya. Hahaha...'cool' kah?!

‘Cool’ itu tidak akan ke mana. Saya yakin itu.

Aduh!!! Saya buntu. Terlalu buntu. Tetapi bukan bermaksud saya tidak ada keputusan saya sendiri. Saya ada pendirian dan prinsip. Awak perlu faham itu.

Ini bukan emosi. Awak perlu faham ini juga.

Saya suka :


5 comments:

  1. oooo
    hehe
    ok
    just wanna say
    thank you for joining me today
    so tired
    can't bear till 1200 am
    so....happy be-early birthday
    love you sis....

    ReplyDelete
  2. maybe i'm nothing
    maybe i'm something
    i'm everything are impossible
    to you.....
    huhu
    just wanna wish
    hope...at 22th u will get something miracle
    please take care urself
    take care for Allah and because of Allah
    and....for ur future life...
    uhibbu ki lillah wa li ddin

    ReplyDelete
  3. once again
    hapy birthday
    u know
    ur birthday is my nikmat birthday
    something match u n nikmat
    huhu
    i will find it
    k... c u

    ReplyDelete
  4. deus: aku suka kau cool...hehehe..
    adakah itu cara jiwang kau?

    broken : i love to join that prgram. the progrm is very2 world lah...
    InyaA i'l get somethng in ths age and a lot of miracles.
    haha...tak sangka pulak sama b'day dgn your nikmat. aduh!
    btw...thanx a lot sis.

    ReplyDelete

Blog Archive